خدایـــا

ღ☂☂کلبه تنهایی من☂☂ღ

خودمان را باجمله " تا قسمت چه باشد" گول نزنیم قسمت " اراده" من و توست...!!!

خدایـــا

الهی

 

خدایا تو را دوست دارم

 

و می خواهم تو را بیشتر و بیشتر دوست داشته باشم

 

پس به من ایمانی عطا کن که روز به روز مرا به تو نزدیک تر کند

 

ایمانی که پایانش ملاقات تو باشد

 

خدایا قلبم بی قرار است

 

و افکارم پریشان

 

پس رشتهء زندگی ام را به دست های امن تو می سپارم

 

خدایا اگر نبود این دست گیری های پی در پی تو،

 

اگر نبود این دلسوزی های مداوم تو،

 

من تنها ترین بودم...!



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت23:26---21 آبان 1394
سلام مرسی عزیزم بابت نظرت .خیلی گلی سوگند جان
پاسخ:فدات بشم اجی جونم مرسی توهم سر زدی:))


*-*
ساعت20:51---11 آبان 1394
این دُنیآ ارزِششُو نَداره ... خُودِتو اذیَت نَکُن

.

.

.

آروم بآش و بَقیهـ رُو اَذیَت کُن!!

پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ از دست تو دخمر


*-*
ساعت14:53---3 آبان 1394
کشاورزی فقیر شتر پیری داشت

که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد

حالشو ندارم بقیشو تعریف کنم

پند اخلاقى :

سیگار نکشید!!!

دارارادان منو یادت نره بابای
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ چشم ببخشید چند وقته نیستم سر بزنم بهت نتم درست شه حتما زود زود میام:))


abbas
ساعت23:03---27 مهر 1394
سلاااااااااااااااام سوگندی لایک خعیلی قشنگن***

هیشکی با وجود خداوند تنها نیست گلمممم***
پاسخ:مرسی داداشییییییییییییییی سر زدی!


*-*
ساعت14:27---24 مهر 1394
اپم با یه پست قشنگ بسریا بابای
پاسخ:حتماااااااااااا عشقیییییییییی


امین
ساعت17:51---20 مهر 1394
سلام دسوگند خانم
وبلاگ جالبی داشتی
ممنون میشم به منم سر بزنی
راستی میخوای درامد داشته باشی با روزی نیم ساعت؟
بهت پیشنهاد میکنم به سایت های کلیکی یه سر بزن
یکی از این بهترین سایت ها ک خودم ماهی سی تومن در میارم،ای دی اس هست
ببین هر کیک پونزده تومه.اگه روزی ده تا کلیک کنی،میشه صد و پنجاه تومن
تویه یک هفته میشه هزار تومن
حالا اگه بیشتر کلیک کنی و عضویتت رو ارتقا بدی،هر کلیکت تا پنجاه تومنم میرسه تازه اگه اونم زیر مجموعه و ... رو هم در نظر نگیریم.
با لینک زیر عضو شو،اینطوری معرفت من میشم و با هر کلیک،بدون اینکه از تو کم بکنه،فقط به من یک امتیاز میده و اخر هر ماه،از سود من بیست درصد به تو میده.بیست درصد سی تومن چقدر میشه؟
فکر خوبیه نه؟
پس موقع ثبت نام کد معرف رو ک من هستم پاک نکن تا هم ب تو سود بده از درامد من و هم از تو ب من
یه همکاری موفق
کلیک کن روی لینک زیر
مرسی
راستی اگه امتیازت به 200 برسه،از طرف من یه شارژ دو تومنی جایزه میگیری.فقط کافیه پی ام بدی
کمنظیری

http://adsptcbux.com/?r=467956967


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 مهر 1398برچسب:خدایا,الهی,دلسوز,دوستت دارم,ایمان, ] [ 16:3 ] [ ♥☂Sogand☂♥ ]

[ ]