تنهایی...

ღ☂☂کلبه تنهایی من☂☂ღ

خودمان را باجمله " تا قسمت چه باشد" گول نزنیم قسمت " اراده" من و توست...!!!

تنهایی...

تنهــــــــایی؟

تنهــایی این نیست که هیچکس اطـرفــت نبـاشه!

ایـن نیست کـه با کســـــی دوست نبـــاشی!

ایـن نیست کـه آدمــــی گوشه گیر بـــاشی!

این نیسـت که کسـی باهات حـــرف نـــزنه!

این نیست که کسی دوستـت نداشتـه بــاشه!

تنهـــــــــایی یعنــی "هیچکــس" نمیفمـه حالت بــده ...



نظرات شما عزیزان:

مملی قبلا
ساعت15:23---2 دی 1394
‎ ﺗﻨﻬﺎﯾــــــــــــــــــــــ

مملی
ساعت21:07---26 آذر 1394
سلام سوگندجان . خوبی . وبلاگت خیلی قشنگه لایک داری .....

سام
ساعت21:31---24 آبان 1394
خدا نکنه اجی جونم
قربون دلت اجی دنیا دوروزه بیخی بابا
پاسخ:هعییییی همون دوروزه که عذابت میده دیگه:(


سام
ساعت18:24---22 آبان 1394
اجی گلم نبینم اینجوری گرفته ای
دلم میشکنه هاااااااا اصلا چرا مطلب غمگین میزاری هان؟؟
پاسخ:فدات شم من داداش کوشولو چیزی نیست گلمممممممم دلم یه کوشولو دوباره گرفته:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 آبان 1394برچسب:تنهایی,هیچ کس,این نیست, ] [ 17:21 ] [ ♥☂Sogand☂♥ ]

[ ]